مشق فارسی دوره اول متوسطه

نکاتی در خصوص ادبیات فارسی دوره اول متوسطه

مشق فارسی دوره اول متوسطه

نکاتی در خصوص ادبیات فارسی دوره اول متوسطه

مشق فارسی دوره اول متوسطه

این وبلاگ با همکاری خانم معصومه ترکمان از مدرسه فرزانگان نهاوند مدیریت می شود و در خصوص مطالبی برای استفاده دانش آموزان دوره اول متوسطه می باشد

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

توصیف کلاس مجازی

معصومه ترکمان | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۵ ب.ظ

من اگر بخواهم کلاس مجازی و آموزش مجازی را توصیف کنم، آن را به دو دسته کلاس مجازی و آفلاین تقسیم می کنم. همانطور که از نامش مشخص است، در کلاس مجازی، دانش پذیران و اساتید به صورت همزمان حضور دارند. اما در آموزش های الکترونیکی آفلاین، محتوای آموزش الکترونیکی به صورت آرشیو و مدیریت شده در اختیار دانش پذیران قرار داده می شود.

برای هر کدام از این روش ها، ابزارهای مختلفی توسعه یافته اند، به عنوان مثال نرم افزار ادوبی کانکت برای برگزاری کلاس مجازی و سامانه مدیریت آموزش LMS برای ارائه آموزش های الکترونیکی آفلاین. آموزشگاه ها و سازمان ها معمولا ترکیبی از این دو روش را استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این دو نرم افزار قابلیت ادغام دارند، به این ترتیب که استفاده از آن ها در کنار هم بسیار آسان تر می شود. در ادامه می خواهم ویژگی های یک کلاس و آموزشگاه آنلاین را توصیف کنم، یک آموزشگاه مجازی که با استفاده از نرم افزارهای َAdobe Connect و نرم افزار ال ام اس Moodle راه اندازی شده است:

  • در سیستم آموزش آنلاین زمانی که وارد کلاس می شوید می توانید سایر فراگیران را ببینید و حتی بصورت انفرادی و گروهی با هم به گفتگو بپردازید. این یادگیری الکترونیکی تعاملی می تواند بصورت صوتی ، متنی و تصویری باشد. 
  •  هنگام تدریس آنلاین توسط استاد،  می توانید بصورت زنده از تمامی امکاناتی که استاد در اختیارتان قرار می دهد، برخوردار شوید. بعنوان مثال  یک جزوه آموزشی را به نمایش می گذارد و شما می توانید این جزوه را برای خود ذخیره نمایید و همیشه همراه خود داشته باشید و یا در موبایل خود آن را ببینید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی